2011. január 7., péntek

Péntek, az én napom. :)

Végre itt a hétvége, jól jön egy kis pihenés. :) Természetesen ez általában aktív pihenést jelent, de végre itt van.

Ma is megcsináltam az előírt gyakorlatokat, azonban ma valahogy rövidebbre sikerült, pedig minden gyakorlatot böcsülettel végigcsináltam, az előírt ismétlésszámmal. Tehát pipa. :) Annak ellenére, hogy naponta apránként emelkedik az ismétlésszám, mégis úgy érzem, hogy nem túl nehéz. Természetesen több hónapnyi kihagyás után nem is szabad másképp tenni, így most aztán tényleg csak lépésről-lépésre haladok. Igaz most nincsenek is eszement céljaim, csak annyi, hogy szépen lassan ledolgozzam a sok-sok pluszt.

 Az étkezésekkel sem volt probléma, most is tudtam tartani a mértékletes étkezést, valamint az egészséges ételválasztást. Volt benne teljes kiőrlésű pékárú, saláta és roston sült csirkemell. Természetesen sok folyadékot ittam, főleg fehér teát. :) 

Nemrégiben azt olvastam egy cikkben, hogy fogyókúra során hat napig keményen diétázott a csajszi, és a hetediken bűnözött kicsit. Ennek nem az lett a következménye, hogy egyre többször bűnözött, hanem az, hogy tudta, a többi napon ezt keményen ledolgozza a heti többszöri edzéssel, valamint azzal, hogy a többi napon betartja az étkezési szabályokat. Emellett egyre kevésbé kívánta az egészségtelen ételeket, viszont egyre jobban az egészségeseket, gyakorlatilag automatikusan átállt a szervezete. :) 

Kicsiny lelkem is jól érzi mostanában magát, bár személyiség átalakuláson megyek át. Emiatt sokan azt hiszik szomorú vagyok, vagy rosszkedvű, netalántán sértődött, de nem így van. Egyszerűen csak változom, ahogy mindenki változik, de legalább jó irányba. 



4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mit tornázol, most is tapp-ot?

    VálaszTörlés
  2. Nem, nem. Most erősítőt. Kicsit vissza kell erősíteni az izmokat, mert eltunyultak...

    VálaszTörlés
  3. nagy taps neked, és mindenekelőtt b. ú. é. k.!
    en mar ismet/ujbol elkezdetem, vagyis még nem, majd... :S

    VálaszTörlés
  4. Szia Oximoron! BUÉK neked is! Nem baj, ha még nem kezdted el/folytattad. A lényeg, hogy előbb-utóbb rávedd magad, és onnan már ne legyen megállás! :)

    VálaszTörlés

 

Free Blog Counter