2011. január 6., csütörtök

Fogyókúra hullám

Őszintén szólva nem tudom, hogy minden január így indul-e, de mostanában amerre járok, mindenhol fogyózókba futok. Sokan, nagyon sokan próbálkoznak mindenféle porokkal, bogyókkal, és egyéb módszerekkel, de fura módon a mozgást nem túl sok helyről hallottam mint megoldást. Ez valahol engem meglep. El nem tudnám képzelni az átalakulást mozgás nélkül. Nekem valahol ez a fogyás alfája és omegája.

Természetesen én is próbálkoztam már -helytelenül, tudom- sokféle fogyási bigyóval, de azért belül mindig tudtam, hogy mozgás nélkül sehová sem vezet. Arról már nem is beszélve, hogy ilyenkor igenis az étkezésre is oda kell figyelni. 

No, de elég a rizsából, nézzük a mai termést:

Erősítő edzés: kb fél óra. Naponta emelem az ismétlésszámokat, de csak apránként, hogy a ló másik oldalára se pottyanjak.
Étkezés: hatalmas pipa. Teljes kiőrlésű reggeli, hasonló ebéd, semmi nasi, sok folyadék. :) 


Készítettem egy edzés naplót, amely méréseket, edzéseket,mozgási lehetőségeket tartalmaz. Nem egy nagy durranás, viszont nagyon jó látni, hogy mit tettem az elmúlt napokban az egészségemért, erőt ad, hogy a többi napon is folytatni tudjam az elkezdett átváltozást. :)

Holnap megint beszámolok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter