2011. január 5., szerda

Ma

Valahogy ma mindent nehéz elkezdeni. Viszont, ha már lendületben vagyok, akkor nincs semmi gond. 
Hosszas rábeszélés után rávettem magamat, hogy azért el kellene végre kezdeni, és végül sikerrel jártam. 
Már messze nem érzem olyan fárasztónak mint az elején, pedig most még jobban is koncentrálok, hogy pontosan végezzem a gyakorlatokat, feszítsem a megfelelő izmokat. Szeretem ezeket a tudatos mozgásformákat. :)
Terveimben szerepel, hogy két hétig, tehát kb jövő vasárnapig ezt az erősítőt végezzem, aztán szépen lassan cardio edzéseket is válasszak mellé.

Jótékony hatásként megint érzem, hogy a kevésbé egészséges ételeket, édességeket nem annyira kívánom, persze az is lehet, hogy ez csak pillanatnyi állapot. Étkezést illető terveim jelenleg annyiban merülnek ki, hogy sok-sok gyümölcs és zöldség (aszalva is), és 5 után már semmi. No meg persze a mennyiségek figyelembe vétele. 
Jelenleg fejtörést okoz, hogy milyen egészséges reggeliket készítsek magamnak, amelyek laktatóak, finomak, és ha lehet nem joghurtosak. Mármint így magában reggelire annyira nem jön be a joghurt. 
Ma készülnek az első aszalványok, valamint ma áztattam be magokat, csíráztatni, tönkölybúzát és retek magot. Sajnos búza nincs most itthon, pedig az az egyik legfinomabb.

Vállon veregetés jár a tudatosabb étkezésért és azért, hogy ma is mozogtam egy sort. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter