2011. január 9., vasárnap

Hétvége

Ez a hétvége sem volt unalmas. Sok-sok rohangálással járt, meg sok jó beszélgetéssel. Természetesen a céljaimat még így sem vesztettem szem elől, így a napi mozgást nem hanyagoltam, mi több újabb gyakorlattal bővítettem az erősítéseket. Egyre jobban élvezem őket. 

Az étkezésem is szépen, egészségesen halad. Szerencsére nem fogyózásnak, vagy diétának élem meg az egészséges étkezést, hanem a mindennapok természetes részének, így nem okoz gondot, a következetes betartása. Eszem néha 1-1 apró csokit, sütit, vagy amit éppen szeretnék, de mértékkel. Mázlim is van azzal, hogy mostanában egyre kevésbé kívánom az egészségtelen ételeket, édességeket, így nem nehéz lemondani róluk. Úgy látom, azért a szervezetem nem sokat felejtett, mert ez már régebben is volt így. Bízom benne, hogy most sokkal-sokkal sikeresebb leszek, mint eddig valaha. Ez csak rajtam múlik, és tudom, hogy menni fog. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter