2010. október 20., szerda

Cardio

Terveimnek megfelelően ma megvolt 30 perc cardio. Viszont a 30 perc erősítésre már nem maradt erőm. 
Hosszas töprengés után egy kemény Tony p90 cardio 1-2-t szerettem volna végigcsinálni, azonban a gomplayerem megadta magát (ennek még utána kell néznem, miért krepált be), így kénytelen voltam a kis kiképzővel edzeni, wii mesterrel. Szeretem mert játékosak az edzések vele, bár mondjuk a step aerobic része annyira nem játékos, mint inkább kemény, cserébe a hullahopp maga a mennyország. :) Az is kemény, és el is kell kapni közben az újabb és újabb karikákat, de akkor is imádom. :) 
Így a 30 perc végére jól megizzadtam, és mégsem untam egyetlen percét sem, és szerencsére feladni sem akartam. :)

S amiért külön büszke vagyok magamra: tegnap csak egészséges ételeket ettem, no felesleges szénhidrát, s ma is hasonló étkezést terveztem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter