2010. május 25., kedd

A vihar jótékony hatása

Egyszer volt, hol nem van (mert van még, jelen időben) volt egyszer egy lány, aki a vihar tisztelője volt. No, nem nehéz kitalálni én vagyok ez a lány. A mai időjárás hozzásegített valamihez, amit eddig halogattam. Nem tétlenkedtem tovább, kihasználtam az enyhülő időt, és edzettem egy jót. Mivel már megint eltunyult állapotba kerültem, így bizony van honnan felállni. :)

No, most egy erősítő edzést végeztem, hogy megint legyen állóképességem, mert a már a hócipőm tele van magammal.
S utána jött a kedvenc eufórikus érzésem, a mindenre képes vagyok örömérzete. :) Az elkövetkező pár napban még erősítek, aztán belevetem magam a Tony Horton p90-esbe és mellé a Turbo jam-be is, vagy 90 napra. :)
De ne szaladjunk ennyire előre, erről majd később. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter