2010. március 2., kedd

Sikerélmény

Tegnap este talajgyakorlatnak volt itt az ideje.
Ezt a tapp-ban a hit the floor nevű "rövid" tornával lehet többek közt véghezvinni. Ez a torna 23 perc, ami talán nem tűnik túl soknak, de garantálom, hogy aki megcsinálja, annak hosszúnak fog tűnni. Nagyon-nagyon kemény gyakorlatok,és a tappban egyébként szokásos billentésekre is figyelni kell. Tegnap húzós fejfájás ellenére is megcsináltam, így magamnak én voltam a nap hőse. :)

Szóval, sikerélmény. Tegnap este mikor már lefekvéshez készülődtem arra lettem figyelmes, hogy a legalsó hurkáim el ugyan nem tűntek, de laposodtak. Pontosabban keményebb lett. Először én sem akartam elhinni, de ma megint megvizsgáltam, és ugyanezt tapasztaltam. Szóval a sok-sok billentésnek köszönhetően már igenis van látványos eredménye a tappnak. :) Úgy gondolom, egy erősen túlsúlyos nőcinél mint én (igen, minden adat ezt mutatja, csak én nem érzem így!!!) ez hatalmas előrehaladás. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter