2009. augusztus 31., hétfő

Tempo

A hétvégén pihentem egy kicsit. Úgy gondoltam, ha már se testem, se lelkem nem kívánja a mozgást, akkor az nem más, mint jel a pihenésre. Így szombaton nyugodt lélekkel választottam a pihenést, tegnap már nem akartam pihenni, csak annyi ügyes-bajos intéznivaló volt, hogy este 7 körül mikor hazaértünk már nem kezdtem bele, mert a tappogás annyira felpörget, hogy nem tudtam volna aludni.

Szóval, ma sort kerítettem egy kis tappogásra, és hogy kipróbáljak valami újat a tempo anyagot választottam. Ez "csak"38 perces, de sokkal gyorsabb, mint a beginner anyag. Nagyon figyeltem a testtartásra, a combok feszítésére, a popsi billentésre, így sokkal hatékonyabbnak éreztem. :)

Holnap csak rövid programot szabad csinálni, így gondolom bwo+ lesz, és kipróbálom a tappogás lábformáló speciális gyakorlatait. Aztán majd jövök és beszámolok róla. :)





Tapp fórum:
http://fokuszpont.forumx.hu/index.php?mforum=fokuszpont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter