2009. augusztus 29., szombat

Taposómalom

A héten mindennap BWO+ -t csináltam.

Alkotói válság féle mélyponthoz jutottam. Állandó fáradékonyság lett úrrá rajtam, folyton csak aludnék és pihennék. Gondolom az időjárásnak is köszönhető mindez, de van emögött valami más is, talán, hogy mostanában a lúgosítást elhanyagoltam, hogy az étrendem messze nem volt megfelelő, talán több volt a szénhidrát mint kellett volna, de legalább most ebből is tanultam. :)

Szóval mindennap hol lelkesen, hol egyáltalán nem lelkesen, de tappogtam, és ma mindenképpen pihenőnapot tartok. Remélem, ezzel fel tudom ébreszteni a tüzet magamaban ahhoz, hogy újra lelkesen tappogjak.

Az idő nem sürget, a lényeg, hogy bármikor is legyen, csak elérjek a célhoz. :)
Szép vékony, és csinos leszek majd, és csak ez számít. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter