2010. október 22., péntek

Pééééééééééééntek :)


Itt a hétvége előszele péntek formájában. Valahogy ma az ébredés is nehezen ment, hát még mozgásra rávenni magam. 

Tegnap félig jó és félig rossz kislány voltam étkezés terén. Rossz, mert nem túl egészséges ételt vacsoráztam (de ki tudna ellenállni, a férjem sütötte kakós palacsintának? ), jó kislány, mert mértékkel táplálkoztam. 

Ahogy említettem ma tornára rávenni magam úgy éreztem képtelenség, az sem segített sokat a helyzeten, hogy köhögök, mint egy fakutya. Nem fáztam meg, nem ittam hideget, szimplán csak olyan dolgokat sodort elém az élet, amelyeket nem tudok lenyelni, és ez így nyilvánul meg.
De, felülkerekedtem a nincs kedvem semmihez sem, hagyjon mindenki békén hangulaton, és még ha nem is egy eszeveszett mozgásra vettem rá magam, azért a bwo+ -t végigcsináltam. Fel nem ébredtem tőle, kedvem nem lett jobb, de nem is érzem úgy, hogy semmit sem csináltam ma. 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter