2010. október 4., hétfő

Kezdőpont

Az elmúlt időszakok sok tanulsággal szolgáltak nekem. A harmónia, a legfontosabb a jó kezdethez. Hiába kezdtem már neki ezerszer, ha nem volt rend bennem.

Első lépés: elfogadom, hogy kövér vagyok. Nincs mit szépíteni ez a helyzet.
Második lépés: mindennap a legjobb formámat hozom lefekvésig.
Harmadik lépés: a siker a hozzáállásomtól függ.
Negyedik lépés: először megvalósítom a terveim, aztán eldöntöm, hogy megérte-e
Ötödik lépés: Mától nem fogom magam kritizálni! Ha nem tudok semmi jót mondani magamról, akkor inkább befogom a szám!

Ezek a bátorító lépések egyben motiválnak is. A tettek mezejére vittek, és egy jó 3/4 órás eddzésig jutottam, amely jóleső érzéssel töltött el. Mivel a testemnek elsősorban erősítésre van szüksége, hogy az izmok erősödjenek, így tapp-al kezdtem. Érdekes ahogy emlékszik a testem a sorrendre, és egyik mozdulat után ösztönösen jön a következő, azonban egyelőre még nagyon kell koncentrálnom, mert sokat veszítettem a fittségemből. 

Így hát az első kezdő lépésemet megtettem. S mint a kisgyerekek lépésről lépésre fogom elérni a célomat. :)


2 megjegyzés:

  1. szivbéli gratula az első lépéshez. mint tudjuk: a leghosszabb út is egy lépéssel kezdődik. :)
    biztos vagyok abban, hogy eljutsz oda, ahová akarsz, és te is biztos lehetsz magadban.
    (tappról van magyar nyelven teljes gyakoraltsorod, s ha igen, elkerhetem? nagyon megkoszonnem)

    VálaszTörlés
  2. Szia, itt tettem már közzé a magyar fordításokat, ennél bővebb sajnos nincs :(

    VálaszTörlés

 

Free Blog Counter