2010. február 11., csütörtök

Élet a bootcamp után

Ez az időszak az, ami a legfontosabb a tartós fogyás szempontjából. Sokan, ahogy korábban én is abbahagyják a bc után, mint aki jól végezte a dolgát, pedig ez a neheze.

Szóval, a bc után végül előírás szerint két pihenőnapot tartottam. Jól is esett minden izmomnak, és úgy teljesen a testemnek.

Tegnap hosszú edzést csináltam, méghozzá super cardiot, a beginner-el. Ez természetesen sokkal izzasztóbb, mint a sima beginner, holott attól is nagyon-nagyon megizzad az ember lánya. Szóval ez annyiban különbözik, hogy a hoe-downs többször van beépítve a tornába, mint ahányszor alapból benne van. Hoe downs elvégzése után felugrik a szívverés, és magasabb pulzusszámmal lehet folytatni. Ettől függetlenül nem éreztem megerőltetőbbnek, mint a sima beginner-t. Egy szó, mint száz, ez is jó kis izzasztó edzés, de szeretnivaló, nem hosszabb, mint a másik, csak pár perccel, de jobban megdolgoztat. :)

A mai napom pedig egy rövid edzéssel telt, ahogy a nagykönyvben meg van írva. A kedvenc BWO+ -t választottam, nem azért mert rövid, hanem mert most ehhez volt kedvem. Ettől is megizzadtam, tehát jól csináltam, ami megnyugtat. Szépen, lassan, ahogy ez elő van írva.

Olyan jó, hogy talál végre az ember egy olyan tornát, amit imád csinálni, és nem okoz gondot a mindennapi mozgás. :) Na jó, persze ez egy olyan nap, amikor volt is kedvem, de amikor nincs kedvem hozzákezdeni, akkor is, evés közben megjön hozzá az étvágy :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter