2010. február 13., szombat

Az élet apró örömei

Már-már kezdtem erőteljesen elkenődni, hogy nincsenek látványos változások, minek a torna, amikoris fürdés közben észrevettem egy nagy-nagy újdonságot: nekem van bokám! :)
Persze, nem vagyok én bolond, egyrészt tudom, még nemrég kezdtem intenzívebben a mozgást, legalább két hét, mire észbe kap a testem, és megkezdődik a tényleges fogyás. Node, ugye amíg élünk remélünk, alapon azért keresem az apró jeleket, hogy jó úton haladok, és erre pont jó volt ma felfedezni hogy van bokám. Természetesen eddig is tisztában voltam a ténnyel, hogy van, de nemigen látszott a zsírtól és víztől, most viszont látszik szépen a bokacsontom. Nem mondom, hogy így már tökéletes, de legalább látom a fejlődést, és ez motivál, tehát jóóóóóóóóó. :)

Napról-napra fittebben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter