2009. november 2., hétfő

Lelkiállapot és testkép

Sokan totálisan tisztában vannak a testük képével, és sokan nincsenek. A megfelelő életmódváltáshoz elengedhetetlen a reális látása a testünknek.

Ami engem illet a témában: tudom, hogy milyen a testem, látom nemegyszer tükörben, teljes és nem teljes alakosban is, és esküvőnek, meg tapp tréningnek, meg még pár eseménynek köszönhetően látom magam rendszeresen fényképeken, és minden egyes alkalommal rá kell jönnöm, hogy a képeken nem magamat látom vissza. Reálisan látom a testem hibáit, de valahogy úgy érzem, mintha a lelkem egy másik testbe lenne zárva, nem a sajátjába. Szóval ha másért nem a lelkemért, a lelkemhez illő testért érdemes folytatnom az utam, mert hiába látnak kívülről harmonikusnak, vagy vidámnak, energikusnak és pozitívnak, ha én tudom, a testképem, és a lelkemhez illő test templom nem egyeznek.

Szóval ha ezzel a hasonló érzéssel találkoztok, akkor ne feledjétek, tovább kell menni a változás útján, senki másért, csak önmagatokért.

Napról napra fittebben,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter