2009. október 26., hétfő

esküvő után

Nohát, a nagy nap után ismét itt vagyok.:)
Szerencsére csodálatosan sikerült minden.

Itt az ideje folytatni a napi mozgást.

most legalább tudok mesélni milyen is, ha huzamosan kimaradnak edzések az ember életében:
-a térdeim megint fájnak
- a vállaim folyamatosan görcsösek
-megint sokat fáj a fejem
-rosszabb a közérzetem
-sokszor vannak depisebb napjaim, amikor semmihez sincs kedvem, üresnek érzem magam
- korholom magam, hogy semmit nem teszek önmagamért

Na, szóval, most visszatértem a mozgáshoz, hogy javítsak magamon, a közérzetemen. :)
Arról már nem is beszélve, hogy fél év alatt szeretnék sokat javítani az egészségemen, és lassú tempoban, de egyenletesen fogyni, mert jövőre már szeretnénk babát vállalni. Márpedig ducin rohangálni egy baba körül nehéz lenne.

Az első lépést megtettem, hogy folytassam, amit nemrégiben elkezdtem:
ma ismét tappogtam egy jót. jól esett átmozgatni magamat, és a kedvem már megint egy picit jobb lett, már úgy érzem, ma tettem valamit magamért.

Erre a hétre a kitűzött terv: kedden, csütörtökön és pénteken: bwo+, szombaton tréning, vasárnap szintúgy.

Napról napra fittebben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter