2009. szeptember 17., csütörtök

A nagy visszatérés helyett: FOLYTATÁS

Szóval az úgy volt.... kezdhetném így is a mai bejegyzést, de nem teszem. Az elmúlt két hetem nagyon rázós volt, nem igazán volt időm semmire sem. Reggel elmentem itthonról, és késő este hazaértem, ekkor már nem volt erőm mozogni.

De ma megtörtem a jeget, és újra tappogtam egyet. Szerencsémre csak a bwo+ -t választottam, és jól is tettem, mert nagyon kimerítő lett volna a hosszabbak közül választani.

A két hét kihagyás eredménye (na jó, csak közel két hét): kg-ban és cm-ben stagnálás, de vissza szerencsémre semmi sem jött. :)

Még egy hónap van az esküvőig, addig még fittebbé kell válnom, hogy bírjam az egész estés táncos mulatozást. :)

Napról napra fittebben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter