2009. augusztus 14., péntek

Yes, I can! - a Bootcamp sikeres végrehajtása

Eljött ez a nap is!
A bootcamp-et sikeresen végigcsináltam.
Több szempontból is büszke vagyok magamra. Az első, hogy végigcsináltam. A második, hogy mindennap tettem valamit az egészségemért, és akkor sem adtam fel, ha nem volt kedvem hozzá, vagy úgy éreztem nem megy.

Mindennap ugyanazt a tornát végeztem el, hogy a testem ne zavarjam össze, s ha már izomfejlődés az első lépés, akkor szépen lépésről lépésre haladjak.

A mérési eredményeket holnap fogom hozni. Holnap már körbe fogom mérni a bokáim és a térdeim is, mert kiváncsi vagyok, hosszú távon hogyan változnak. Ugyanis eddig bár nem mértem, mégis látványosan vékonyabbak lettek.

Tökéletes egy bootcamp arra, hogy rájöjjön az ember, mit és meddig bír, és a tapp bizonyította azt is, hogy izomláz nélkül is végig lehet ezt csinálni. :)
Már tudom, bármit is mutatnak a számok holnap boldog leszek, de mindez másodlagos lett. Mostmár a mozgás öröméért tornázom. :)
Holnap mindenképp pihenőnapot tartok, utána minden másnap hosszúedzés, vagyis olyan, amit most is csináltam. :)

A mozgás csodájának köszönhetően már nem fáj a térdem ha fel kell állnom a wc-ről, vagy az ágyról. Rutinból még letámaszkodom, aztán mindig rájövök, hogy felesleges. :)

Szóval most nagyon boldog vagyok és nagyon büszke vagyok magamra.

Természetesen ezzel semmi nem ért véget. Hiszen vasárnaptól vagy hétfőtől (két pihi nap engedélyezett most gyárilag), folytatódik a mozgássorozat, de lassan és apránként a többi tappogós programot is ki fogom egyszer-egyszer próbálni. De egyelőre elég nekem a kezdőknek való. :)

Jippijééééééééééééé :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter