2009. augusztus 10., hétfő

10. nap -Bootcamp

Azt vettem észre, a bootcamp nem más, mint önmagunk alapos megismerése.
Tudjuk-e tartani a meghatározott időtartamot, van-e hozzá elég akaratunk, ki tudunk-e jönni a mélypontokból, és még sorolhatnám a felmerülő kérdéseket.

Az intenzív edzést, azaz bootcampet 14 naposra terveztem. Ezt követi 1-2 nap pihenés, ami mindenképpen kell majd az izmoknak, és utána jöhet a torna folytatása.

Most mondhatnám, hogy elszállt ez a 10 nap, vagy milyen könnyű volt, de nem mondom. Kemény, kőkemény munka volt, és még 4 nap előttem van. Már így is ezer dolognak örülhetek, látszik hogy van bokám, formálódott a térdem, jobb lett az erőnlétem, stb... A legtöbbször örömmel, de sokszor vért izzadva jutottam el odáig, hogy mozogjak. Tegnap este értünk haza a mindennapi rohangálásból, este hétkor végül nekiálltam tornázni, amelynek kösöznhetően úgy felpörögtem, hogy alig aludtam valamit az éjjel. Ma szintén este értünk haza, és elég erős migrénem volt. Bevettem jókislány módjára a bogyót, megvártam míg elmúlik. Aztán úgy gondoltam, elég volt 9 nap bc, majd legközelebb hosszabb lesz. Aztán megbeszéltem magammal ha már tegnap nem hagytam abba, és kedvem se volt, mégis tornáztam, akkor ma sem hagyom ki. Szóval evés közben jön meg az étvágy tartja a szólás, nálam sincs ez másképp. mindig ha elkezdek tornázni, közben már megjön hozzá a kedv is, és teljes átéléssel tudom csinálni, megfelelő öszpontosítással. De éppen emiatt gondolom, kőkemény munka ez. Eljutni a nemakarástól a cselekedetig. :)
Büszke vagyok magamra, és elégedett is vagyok magammal, mert már azt sikerült bizonyítanom magamnak, hogy ki tudok tartani a céljaim mellett.

Legkésőbb 4 nap múlva innen folytatom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter