2011. január 3., hétfő

új év, új kezdet, és új megvalósulás

Itt az ideje új életbe is kezdeni. Elegem lett, elsősorban magamból. Van amikor kattan az ember lányának agyában valami, és eljut oda, hogy ez így nem mehet tovább. Azt gondolom, ez a pillanat jött el nálam. Ráadásul még csak nem is a duciságomból lett elegem, vagy abból, hogy kifejezetten diszkriminálnak a súlyom miatt, hanem abból, hogy erőnlétem nulla, állóképességem nulla, és ha két sarkot kell gyalogolnom, akkor kiköpöm a tüdőm.

Annak érdekében, hogy ne csak szövegeljek ma már megtettem az első lépéseket is. Egyrészt nagyon-nagyon odafigyeltem arra, mit is eszem, és főleg mennyit. Azt már tapasztalatból tudom, hogy amikor már napi szinten mozgok, akkor az egészségesebb ételeket is kívánom. Erre majd még vissza kell térnem egy kicsit.

Másrészt megtörtem a mozgás utálatát övező átkot, és tornáztam ma, méghozzá erősítő gyakorlatokat végeztem. Ahogy korábban is sejtettem az állóképességem a béka feneke alá süllyedt, és bizony még ezután a kis tornácska után is érzem ám a testrészeim. Viszont legalább elindultam a változás rögös útján. (azért nem rossz, hogy ma mennyi közhely jut eszembe :D ) Két hétig csak erősíteni fogok, aztán jöhetnek a keményebbek, addig is naponta növelem az ismétlésszámokat, a fejlődés érdekében. :)

Az egészséges ételekre visszatérve:  férjemtől kaptam egy szuper aszalót. Ennek köszönhetően végre tudok házilag készíteni aszalt banánt, amit nagyon szeretek, meg aszalt almát, amit mindig is szívesen rágcsáltam. Még tesztelési fázisban van, de az egy másik blog témája. :)

Holnap megint ugyanitt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Free Blog Counter