2010. január 10., vasárnap

A kreatív blogger

Akitől érkezett a díj: Moroandi szenvedélyes diétázó, életmódváltó, gasztroblogger. No, és aki ezúttal kapja: anamaya, alias én, életmódváltó, elmélkedő, sütő-főző kisasszony.
Köszönöm Moroandi.




A díj szabályai:

  1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
  2. A logót ki kell tennem a blogba.
  3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
  4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
  5. Tovább kell adnom 7 "blogbarátnak"
  6. Be kell linkelnem őket.
  7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

A hét legfontosabb dolog rólam:

- boldog feleség vagyok
- szeretek olvasni
- megszerettem a mozgást, tehát szeretek mozogni, sportolni
- szeretek sütni-főzni
- szeretek másoknak segíteni, ahogy csak tudok
- kitűzött céljaim között szerepel az emberiség jobbá tétele, és a világ megmentése
- éppen életmódot váltok


Akinek továbbadom a díjat:

Oximoron
Zid, Ziz, kinek hogyan tetszik a neve :)
Bacsipista
Lollipop
SHR
Bobcy
Tara, a rettenthetetlen Tapper

4 megjegyzés:

 

Free Blog Counter